Úvod Reklamace

'

 

Reklamačné podmienky

1. Úvodné ustanovenia

1.1 Tieto reklamačné podmienky upravujú spôsob a podmienky uplatňovania práv z vadného plnenia (reklamácie) v súvislosti s nákupom tovaru a služieb prostredníctvom internetového obchodu https://kurzy.majovaregata.sk, ktorý prevádzkuje spoločnosť:
Vigorous s.r.o.
Sídlo: Malé námestie 15, 901 01 Malacky
IČO: 26928736
DIČ: CZ699002733
E-mail: kurzy@majovaregata.sk
Telefón: +421 910 626 222


1.2 Reklamačné podmienky sa vzťahujú na tovar (napr. oblečenie) a služby (teoretické a praktické kapitánske kurzy).
1.3. Kupujúci je povinný oboznámiť sa s týmito obchodnými podmienkami pred uzatvorením kúpnej zmluvy. Uzatvorením zmluvy s nimi kupujúci súhlasí.

2. Zodpovednosť za vady

2.1 Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za to, že tovar pri prevzatí nemá vady a že služby sú poskytnuté v súlade so zmluvou.
2.2 V prípade tovaru sa zodpovednosť za vady vzťahuje najmä na:
- dodanie iného ako objednaného tovaru,
- poškodenie tovaru počas prepravy (treba zaznamenať ihneď pri prevzatí),
- výrobné vady, ktoré bránia riadnemu užívaniu.
2.3 V prípade služieb (kurzov) sa nároky týkajú najmä:
- neposkytnutie služby v dohodnutom rozsahu,
- závažné nedostatky v organizácii kurzu, ktoré bránia jeho úplnému dokončeniu,
- nekvalitné spracovanie obsahu teoretických kurzov (napr. nefunkčný prístup do systému).

3.  Záručná doba

3.1 Záručná doba na tovar je 24 mesiacov od jeho prevzatia, ak nie je uvedené inak.
3.2 V prípade služieb platí záruka v čase poskytnutia a v prípade teoretických kurzov v čase prístupu k obsahu.

4. Reklamačný poriadok

4.1 Kupujúci musí uplatniť reklamáciu písomne e-mailom alebo poštou na kontaktné údaje uvedené v bode 1.
4.2. Reklamácia musí obsahovať:
- meno a kontaktné údaje kupujúceho,
- číslo objednávky alebo iný doklad o kúpe,
- opis vady alebo dôvod reklamácie,
- akúkoľvek fotodokumentáciu alebo iný dôkaz.
4.3 V prípade reklamácie je potrebné tovar vrátiť (najlepšie v pôvodnom obale) na adresu predávajúceho, ak nie je dohodnuté inak.

5. Vybavenie reklamácie

5.1 Predávajúci rozhodne o reklamácii bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 pracovných dní, v zložitých prípadoch do 30 dní odo dňa jej doručenia.
5.2. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný e-mailom alebo telefonicky.
5.3. V prípade uznanej reklamácie má Kupujúci právo, v závislosti od povahy vady, na
- opravu tovaru alebo prístup k servisu,
- výmenu tovaru,
- primeranú zľavu,
- odstúpenie od zmluvy (v krajnom prípade).

6. Náklady na reklamáciu

6.1 V prípade oprávnenej reklamácie znáša náklady na dopravu a opravu predávajúci.
6.2. V prípade neoprávnenej reklamácie si predávajúci vyhradzuje právo účtovať kupujúcemu účelne vynaložené náklady.

7. Záverečné ustanovenia

7.1 Tieto reklamačné podmienky sú platné a účinné od 9. 7. 2025 a sú k dispozícii na webovej stránke e-shopu.
7.2 Práva kupujúceho vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov nie sú dotknuté.
7.3 Všetky spory je možné riešiť aj mimosúdne prostredníctvom Českej obchodnej inšpekcie - www.coi.cz.